Akne Tedavisi

Akne, deriden kaynaklanan kronik bir hastalıktır. Ağırlıklı olarak ergenlik döneminde başlamaktadır. Artıp azalması ile birlikte uzun yıllar devam ederek, kendiliğinden gerilemeye başlar.

Yüzdeki izlerin ve lekelerin en yaygın sebebi olarak Akne gösterilebilir. Özellikle ergenlik döneminde ortaya çıkan akneler, gençleri psikolojik olarak olumsuz etkilemektedir.

Ağırlıklı olarak yüz, kolların üst kısmı, sırt ve boyun bölgelerinde yoğun biçimde çıkmaktadır.

Akne problemi ömür boyu tedavi gerektiren kronik bir sorun olabilmektedir. Bu sebeple tedavi uzman doktor kontrolünde yapılmalıdır. Akne tedavisi için kış ayları en uygun zaman dilimidir.

Akne tedavisi uygulamasında temel amaç, sivilcelerin gerilemesinin sağlanması ve bu gerileme sonrasında da oluşabilecek izlerin engellenmesidir.

Akne tedavisi süresi ve uygulaması, aknenin şiddeti, tutulum alanı ve hastanın yaşına göre değişiklik göstermektedir.

Akne Oluşumunu Tetikleyen Faktörler

• Sağlıksız Beslenme
  • Düzensiz İş Hayatı
  • Gerginlik
  • Çevresel Faktörler

Kızarıklık ya da iltihaplı görüntüye sahip akneler, 35-40 yaşına kadar görülebilen bir hastalık türüdür.

Sorularınız için aşağıdaki Whatsapp ikonu üzerinden bizimle anlık iletişime geçebilirsiniz.

Akne Tedavisi Nasıl Yapılır?

Tıptaki gelişmeler ile akne ve sivilceler problem olmaktan çıkmıştır. Akne tedavisi kolay uygulanabilir yöntemler ile çözüme kavuşturulabilmektedir.

Lazer tedavisi ile sivilceler tedavi edilebilmektedir. Sivilcenin evresi kontrol edildikten sonra bir ya da birkaç seans ile aknelerden kurtulabilmek mümkündür.

Lazer uygulamasında, cildin yağlanmasına sebep olan yağ bezelerinin küçültülmesi sağlanmaktadır. Böylece akne ve sivilce oluşumu önlenebilmektedir. Ayrıca uygulama esnasında ölü hücrelerin yüzeysel peeling ile uzaklaştırılması da sağlanmaktadır.

İlerleyen süreçte daha ciddi cilt problemleri yaşanmaması adına, sivilce problemlerinin tedavisini, kozmetik ürünler ile değil uzman doktor kontrolünde gerçekleştirmek gerekmektedir.

Uygulama hakkında detaylı bilgi için AKNE TEDAVİSİ sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Akne Tedavisi Fiyatları

Akne tedavisi fiyatları uygulama alanı ve seans sayısına göre değişiklik göstermektedir. Bizimle iletişime geçerek, ücretsiz ön muayene ile randevu oluşturabilirsiniz. Uzman doktorumuzun kontrolleri sonrasında uygulanacak tedavinin seans sayısı ve fiyatlar hakkında bilgi alabilirsiniz.