Aşırı terleme, sahip olanların fazlasıyla şikayetçi olduğu bir rahatsızlıktır. Toplumun %2-3’ünü etkilediği tahmin edilen bu rahatsızlık koltuk altlarının ya da avuç içlerinin çok fazla terlemesi şeklinde kendini gösterir.

Aşırı terlemek hakkında bilgi almak ve tedavinin nasıl uygulandığını öğrenmek için tedavi sayfamızdan detaylı bilgi alabilir veya bize ulaşabilirsiniz: Koltuk Altı Terlemesi Tedavisi

Aşırı koltuk altı terlemesi problemi genellikle ergenlik döneminde başlarken avuç içi terlemesi ortalama olarak 13 yaşında başlar. Tedavi edilmediği taktirde bu rahatsızlıklar ömür boyu devam edebilir.

Aşırı terlemeden şikayetçi olanlar genellikle kıyafetlerinin lekelenmesinden, sosyal ve işle alakalı etkileşimlerde rahatsızlık yaratmasından bahseder ancak aşırı terleme ciddi problemlere de yol açabilir. Seviyesi çok fazla olan terlemelerde kişinin kalem tutması, direksiyonu kavraması veya el sıkışması bile zorlanabilir.

Aşırı terlemenin birbirinden farklı birçok sebebi olabilir. Tedaviye başlamadan önce altta yatan bu sebebin ne olduğunun öğrenilmesi gerekir. Aşırı terlemeden şikayetçiyseniz, sebebi bunlardan biri olabilir:

• Stres ve anksiyete
  • Fazla kilo
  • Menopoz
  • Yanlış beslenme tarzı
  • Antidepresan gibi bazı ilaçlar
  • Tiroid bezlerinin fazla çalışması sonucu oluşan hipertiroidi
  • Enfeksiyona bağlı ateşli hastalıklar
  • Bazı kalp hastalıkları
  • Düşük kan şekeri ve diyabet

Aşırı terlemenin sebeplerini detaylı olarak incelediğimiz blog yazımızdan daha fazla bilgi alabilirsiniz: Aşırı Terleme ve Koltuk Altı Terlemesinin Tedavisi Nasıl Yapılır?

Scarlet S İle Terleme Sorunu Nasıl Çözülür?

Altın İğne adıyla da bilinen Scarlet S tedavisi, özel tasarlanmış fraksiyonel mikroiğneleri ile cilt altına radyofrekans dalgaları yayan ve bu uyarılarla iyileşme sürecini başlatan bir tedavi yöntemidir.

Scarlet S, en yaygın olarak cilt gençleştirme, yenileme ve germe tedavilerinde kullanılır. Bunun dışında ince kırışıklıkların tedavisinde, akne izlerinin tedavisinde, gözenek küçültme ve vücut sıkılaştırma için de kullanılabilir. Aşırı terleme ise Scarlet S ile etkili bir şekilde tedavisi yapılan bir başka rahatsızlıktır.

Tedavi yöntemi kişinin cilt tipine, terleme alanına ve dağılımına, kişinin yaşına ve cinsiyetine göre değişiklik gösterebilmektedir. Yazımızın başında da belirttiğimiz gibi aşırı terlemenin sebebi de tedaviyi etkiler. Tedaviye başlamadan önce bazı rahatsızlıkların çözülmesi gerekebilir.

Altın iğne ile aşırı terlemenin tedavisi yapılırken ter bezleri kalıcı olarak etkisizleştirilir ve bu bölgedeki ter oluşumu durdurulur. Uygulamanın etkisi kalıcıdır.

Eğer siz de aşırı terlemeden şikayetçiyseniz, size en uygun tedavi yöntemini öğrenmek ve aklınıza takılan diğer soruları cevaplamak bize danışabilirsiniz. 😊