Buz Lazer Nedir?

Buz Lazer uygulamasında en son teknolojisi kullanılmaktadır. 3 dalga boylu lazer teknolojisi sistemi ile çalışmaktadır. Lazer dalga boyları tek bir başlık altında birleştirilmiştir.

Buz Lazer uygulamasında masaj konforunda epilasyon hizmeti alınmaktadır.

Buz lazer FDA tarafından onaylanmıştır.

Buz Lazer Nasıl Uygulanır?

Sistemin çalışma ilkesi, uygulama yapılan bölgede kademeli ısıtma yöntemi ile kıl köklerini tahrip ederken cildin zarar görmemesini sağlamaktır. Böylece uygulama sonrasında ciltte yanık oluşma riski ortadan kaldırılmaktadır.

Cihaz uygulama bölgesine ütü yapar gibi hareket ettirerek uygulanmaktadır.

Kontak soğutma sistemi, uygulama yapılan bölgeyi soğutarak ağrı oluşumunu önlemektedir.

Klasik epilasyon yöntemlerinde oluşabilecek zebra çizgileri, Buz Lazer uygulamasında oluşmaz.

Masaj yaptırıyormuş hissi ile ağrısız ve konforlu epilasyon uygulanmaktadır.

Ice Teknolojisi

ICE™ Teknolojisi cildi soğutarak uygulamanın konforunu artırmaktadır. Cihaz başlığında bulunan soğuk safir uç, temas ettiği bölgeyi -3° C’ye kadar soğutur. Böylece yan etki riskini minimuma inerek, ciltte yanık ve leke riski ortadan kaldırılmış olur.

Konforlu Lazer Epilasyon

Uygulamada başlık cildi ütüler gibi sürekli hareket ettirilir. Kademeli olarak kıl köklerini tahrip edecek ısıya ulaşılır. Uygulama bölgesi kademeli olarak aynı zamanda soğutma sistemi çalışarak işlemin ağrısız yürütülmesi sağlanmaktadır.

Seansların ciltte yarattığı serinlik ve ağrısız olması ile kişi masaj konforunda epilasyon hizmeti almaktadır.

Buz Lazer İle Hızlı Epilasyon

Saniyede 10 atış yapabilme özelliği ile Buz Lazer teknolojisi en hızlı epilasyon cihazı olarak da ön plana çıkmaktadır. Bu özelliği ile ortalama 35 dakika gibi çok kısa bir sürede tüm vücut epilasyonu yapılabilmektedir.

Tarama alanı 2×1 cm olan tedavi başlığı sayesinde daha geniş bir alanı kısa sürede tarayabilmektedir.

Buz Lazer uygulaması ile epilasyon süresi yarı yarıya kısalabilmekte ve daha başarılı sonuç alınabilmektedir.

Buz Lazer Yüz Ucu

Buz Lazerin özel ucu ile burun içi, kulak içi ve kaş arası gibi ulaşılması zor alanlara başarılı bir şekilde tedavi uygulanabilmektedir.

4 Mevsim Epilasyon

Bütün cilt tipleri ve ince kıllar da dahil olmak üzere bütün kıl tiplerinde dört mevsim işlem yapılabilmektedir.