Terleme Tedavisi

Terleme, vücuttaki tuz, su ve ısı dengesinin sağlanmasına yardımcı olan vücut aktivitesidir. Terlemeyi azaltmak amacıyla deri yüzeyine sıkılarak ya da sürülerek kozmetik ürünler kullanılmaktadır. Bu tarz ürünler aşırı terleme problemi olan kişilerde faydalı olmamaktadır. Hiperhidroz olarak da adlandırılan aşırı terleme rahatsızlığını uzman desteği alarak giderebilmek mümkündür.

Aşırı Terleme Rahatsızlığı

Aşırı terleme problemi yaşanan bölgeler değişiklik göstermektedir. En sık yaşananları ise koltuk altı ve el terlemesidir. Özellikle yaz aylarında bu durum kişinin sosyal hayatını da olumsuz etkilemektedir.

Koltuk altı terlemesi sebebiyle gün içerinde birkaç kez kıyafet değiştirilmesi gibi olumsuzluklar yaşanabilmektedir. Eldeki terleme problemi ise kişinin tokalaşırken dahi sıkıntı yaşamasına yol açabilmektedir.

Aşırı terleme tedavisi Botoks Uygulaması ile ortalama 6 ay boyunca giderilebilmektedir. Özellikle yaz döneminin başlangıcında uygulanacak tedavi ile bütün yazı rahat biçimde geçirebilmek mümkündür.

Botoks uygulaması ile terleme tedavisi hakkında detaylı bilgi için Koltuk Altı Terlemesi sayfamızı inceleyebilirsiniz.

Botoks Terleme Tedavisi

Botoks terleme tedavisi ile terleme problemine ortalama 6 ay çözüm bulunabilmektedir.

Uygulama oldukça pratiktir ve 15 dakika gibi kısa bir sürede tamamlanmaktadır. Botoks uygulaması yapılacak bölge lokal anestezik krem ile uyuşturularak ağrı hissi ortadan kaldırılmaktadır.

Uygulamadan sonra 1 hafta içerisinde etkisini tamamen göstermeye başlayarak terleme problemi ortadan kalkmaktadır. Uygulamanın etki süresi ortalama 6 aydır. Tekrarlanabilir bir uygulama olması sebebiyle 6 ay sonra yenilenebilir.

Uygulama sonrasında kişi, gündelik yaşantısına ara vermeksizin devam edebilmektedir.

Botoks Uygulamasının Avantajları

Uygulama süresi kısadır.

Başarı oranı oldukça yüksektir.

Kişi gündelik yaşantısına ara vermek zorunda kalmamaktadır.

Etki süresi uzundur.

Terleme Tedavisi Fiyatları

Terleme tedavisi fiyatları için lütfen bizimle İLETİŞİME geçiniz.