PRP Nedir?

PRP tedavisi (Platelet rich plasma) kişinin kendi kanından elde edilen plazma kullanılarak, zamana ve diğer faktörlere bağlı olarak yavaşlayan hücrelerin yenilenmesinin sağlanması işlemidir.

PRP uygulaması ile cilt gençleştirme ve yenileme, saç dökülmesi, yara izlerinin giderilmesi gibi pek çok rahatsızlık tedavi edilebilmektedir.

PRP tedavisinde hastanın az miktarda kanı alınarak özel bir işlem ile plazmaları ayrıştırılmaktadır. Ayrıştırılan plazmalar, hasarlı bölgeye enjekte edilmektedir. Böylece iyileşme ve yenileme süreci hızlı bir biçimde işlemektedir.

Tedavinin özünde zamanla yavaşlayan hücre yenilenmesinin tetiklenerek hızlandırılması sağlanmaktadır.

Prp Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Hastadan alınan az miktarda kan, uygulama için kullanılan özel bir tüp içerisine konulur. Santrifüje konulan tüpteki kanın içerisinde bulunan trombositlerden ve büyüme faktörlerinden zengin plazma maddeleri ayrıştırılmaktadır. Ayrıştırma işlemi ortalama 5 dakika sürmektedir.

Ayrıştırma işlemi tamamlandıktan sonra elde edilen karışım, ciltte hasar oluşan bölgeye enjekte edilmektedir.

PRP tedavisi ortalama 15 günde 1 uygulanacak şekilde planlanmaktadır. Rahatsızlığın boyutuna göre de seans sayısı belirlenmektedir.

PRP tedavisi mutlaka uzman doktorlar tarafından yapılmalıdır.

Prp Tedavisi Ağrılı Bir Uygulama Mıdır?

PRP tedavisi ağrılı bir uygulama değildir. Ağrı hissini ortadan kaldırmak için uygulama yapılacak bölge anestezik krem ile lokal olarak uyuşturulmaktadır. Uygulama öncesinde ağrı hissini ortadan kaldırmak için işlem yapılacak bölge anestezik krem ile uyuşturulmaktadır.

PRP nedir hakkında detaylı bilgiye PRP Tedavisi sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Prp Tedavisi Kaç Seans Uygulanır?

Prp tedavisi seans sayısı rahatsızlığın boyutuna göre doktor tarafından belirlenmektedir. Ortalama seans aralığı ayda 2 defa olacak biçimde belirtilebilir.

Prp Tedavisi Fiyatları

PRP tedavisi fiyatları hakkında detaylı bilgi için rahatsızlığın boyutunun tespit edilmesi gerekmektedir. Ücretsiz ön muayene ile rahatsızlık tespit edilebilmektedir. Ücretsiz ön muayene ve randevu için lütfen bizimle İLETİŞİME geçiniz.