Ameliyatsız İple Yüz Germe (Örümcek Ağı Estetiği) Nedir?

İplikler kullanılarak yüz germe tekniğine örümcek ağı estetiği de denmektedir. Ameliyatsız iple yüz germe son zamanlarda giderek artan oranlarda kullanıma girmiştir. Özellikle gerçek gözle görülebilir ve doğal sonuç arayan hastalar için kesisiz ve kısa sürede uygulanabilmesi ameliyatsız iple yüz germe uygulamalarının popülaritesini arttırmıştır.

Vakit kaybetmeden iple yüz germe fiyatları hakkında bilgi almak ve iple yüz germe Ankara randevu almak için iletişime geçiniz

Kimler İple Yüz Germe Uygulamasından Faydalanabilir?

Yüzünde sarkmalar ve hacim kaybı olan herkes iple yüz germe uygulamasından faydalanabilir. Özellikle 30 yaş üstü orta yüz sarkmaları, çene hattında sarkmaları olan, boyunda gevşek doku problemleri ve kaş düşüklüğü olan hastalar ameliyatsız iple yüz germe tedavisinden faydalanabilir.

İple Yüz Germe Nasıl Yapılır?

Ameliyatsız iple yüz germe uygulama öncesi sorunlu bölgelerde gerekli bölgeler işaretlenir. İhtiyaca göre kullanılacak koni sayısı ve asma tekniği kişiye özel olarak belirlenir. İplerin giriş ve çıkış bölgelerine bölgesel anestezi yapılıp cildin temizliği tamamlandıktan sonra 30 dakika gibi kısa bir sürede iple yüz germe uygulaması sonlandırılır.

İple Yüz Germe Sonrası Nelere Dikkat Etmeliyiz?

İple yüz germe sonrası hastalar sosyal hayatına hemen dönebilmektedir. Uygulama sonrasında giriş ve çıkış noktalarına 5 gün boyunca günde 2 kere antibiyotikli krem sürülmelidir, 5 gün boyunca yüz üstü yatılmamalı, 3 hafta boyunca aşırı hareketlerden kaçınılmalı (sakız çiğnemek, elma yemek gibi), 3 hafta boyunca masaj yaptırılmamalı, spor yapmamalı ve bölge güneşten korunmalıdır.

İple Yüz Germe Yan Etkileri Var mı ?

İple yüz germe yapılan bölgelerde ödem, şişkinlik, deri düzensizliği, gamze oluşumu görülebilir. Bu etkilerin hepsi birkaç gün içerisinde geçmektedir.

İple yüz germe nedir, neden yapılır ?

Yaşla birlikte yüzümüzdeki kolajen miktarının azalması ile birlikte yerçekiminin etkisiyle orta yüz bölgemiz aşağı doğru hareket etmekte; yüz ovalitemiz bozulmakta ve yüzümüzde sarkmalar meydana gelmektedir. İple yüz germe, cerrahi uygulama istemeyen hastalarımızın yarım saat kadar kısa sürede sarkan bölgelere yerleştirilen ipler sayesinde askıya alınma yöntemidir.

İple yüz germe işleminde hangi ürünler kullanılmaktadır?

İple yüz germe işlemi için üretilmiş birçok farklı ip bulunmaktadır. Bu iplerin en önemli özelliği insan dokusu ile uyumlu olmaları ve zamanla cilt altında erimeleridir. Bu ipler erirken kolajen yapımını uyarmakta böylece cildin kalitesini arttırmaktadır.Başlıca kullanılan iki çeşit ip bulunmaktadır. Bunlar ‘Polilaktik asit’ ve ‘Polidioksan (PDO)’ dır. Bu iplerin cilt altında erime süreleri ortama 8-12 haftadır. Her iki ipte insan dokusuyla uyumludur.

İple yüz germe Ankara randevu almak istiyorsanız Dr. Fulya Tezel ile iletişime geçebilirsiniz.

Hangi işlemler iple yüz askı olarak isimlendirilir?

ple yüz germe, iple yüz asma, iple gençleştirme, ameliyatsız yüz germe, ameliyatsız gençleşme, iple yüz germe tedavisi, v-lift, ultra v-lift

İple yüz germe tedavisi nasıl yapılır ?

İple yüz germe işlemi öncesinde hastanın yüzü değerlendirilir. Sarkmanın derecesine göre yüzün vektörel olarak toparlanacağı bölgeler işaretlenip uygulamaya başlanır. Öncelikle yüz steril olacak şekilde temizlenir. İplerin uygulanacağı noktalar iğne ile uyuşturulur. Derinin yaklaşık 5mm altındaki bağ dokusuna ipler yerleştirilir. Sonrasında gerekli germe yapıldıktan sonra ipler kesilir.

Ameliyatsız iple yüz germe işlemi ağrılı mıdır ?

İple yüz germe uygulama bölgelerine işlem öncesinde lokal olarak uyuşturulduğu için hasta ağrı hissetmez. Bu sebeple ameliyatsız iple yüz germe işlemi ağrılı değildir.

İple yüz germe işleminin herhangi bir yan etkisi çıkma olasılığı var mıdır?

Yapılan çok sayıda uygulamada ve bilimsel çalışmalarda herhangi bir yan etki görülmemiştir. İşlemden sonra uygulama yapılan alanlarda şişlik, morarma, hassasiyet ve ağrı olabilir. İplik iğnelerinin girdiği alanda gamze denilen minik çukurcuklar oluşabilir. Tüm bu değişiklikler 3-5 günde geriler.

İple yüz germe işlemi ne kadar kalıcı?

İple yüz germe işleminde yerleştirilen ipler zamanla deri altında emilmektedir. Dolayısıyla belli periyodik aralıklarla yapılmalıdır ve iple yüz germe ömür boyu kalıcı değildir.

İple yüz germe sonrasında nelere dikkat etmeliyiz?

İple yüz germe uygulama bölgelerine işlemden sonra kısa süreliğine soğuk uygulama yapılmalıdır. Böylece morarma ve şişlik gibi yan etkiler azaltılmış olur. İple yüz germe işlemi sonrasında iplerin giriş yerlerine 5 gün süreyle antibiyotikli krem uygulanmalıdır. Hastaların uygulama bölgelerinde azda olsa hassasiyet olabilir. Bu hassasiyeti azaltmak için birkaç gün ağrı kesici ilaç kullanılabilir. Yerleştirilen iplerin tam olarak dokuya yerleşebilmesi için uygulama sonrasında 3 hafta süreyle yüz masajı, spor, sauna/hamam, aşırı çene hareketleri (çiğneme, konuşma), diş operasyonu yasaklanmalıdır.

Ameliyatsız Yüz Germe Tedavisi hakkında aklınıza takılan soruları hemen doktorunuza sorun!

İple Yüz Germe fiyatları 2019

İple yüz germe işlemi fiyatları hakkında uzman doktor ile görüşmenizi tavsiye ederiz. Fiyatlar hakkında detaylı bilgi almak için bize ulaşın.

Başka ameliyatsız yüz germe tedavileri ile ilgileniyorsanız tıklayın.